DYREKTOR
MIEJSKIEGO CENTRUM USŁUG SOCJALNYCH WE WROCŁAWIU
przy ul. Mącznej 3
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Specjalisty ds. prawnych i organizacyjnych
wymiar: 1,000 etatu
ilość stanowisk pracy: 1

1. Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
1) wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane ukończenie studiów na kierunku Administracja lub Prawo) oraz min. 3-letni staż pracy;
2) nieposzlakowana opinia;
3) obywatelstwo polskie;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe (wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań
na danym stanowisku):
1) doświadczenie na podobnym stanowisku;
2) umiejętność organizowania pracy własnej;
3) punktualność, odpowiedzialność, samodzielność;
4) dokładność i staranność wykonywania zadań;
5) umiejętność nadawania priorytetu prowadzonym sprawom oraz umiejętność rozwiązywania problemów złożonych;
6) umiejętność przekonywującego argumentowania służącego osiąganiu wyznaczonych celów;
7) umiejętność pracy w zespole;
8) umiejętność zachowywania się w sytuacjach konfliktowych;
9) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych oraz pod presją czasu;
10) umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz programów komputerowych (WORD, EXCEL);
11) znajomość oraz umiejętność interpretowania przepisów prawa, warunkujących prawidłową realizację zadań na stanowisku, przede wszystkim znajomość zagadnień z zakresu Ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. 2021.20268 tj. z dnia 2021.12.09);
12) znajomość zagadnień z zakresu ochrony danych osobowych;
13) wysokie umiejętności interpersonalne.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) analiza, opracowywanie i doskonalenie wewnętrznych procesów organizacyjnych działalności MCUS, w tym przepływu informacji, obiegu dokumentów i korespondencji, efektywności funkcjonowania, zgodności zakresu zadań komórek organizacyjnych
z zadaniami statutowymi MCUS;
2) sprawdzanie pod kątem formalno-prawnym przepisów wewnętrznych przygotowywanych przez merytorycznie właściwe ze względu na przedmiot regulacji komórki organizacyjne,
w tym zarządzeń, procedur, instrukcji i regulaminów;
3) przygotowywanie pełnomocnictw i upoważnień oraz prowadzenie ich rejestru;
4) prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora;
5) przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma, skargi i wnioski, po uprzednim postępowaniu wyjaśniającym i analizie dokumentów;
6) przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej Wrocławia i projektów zarządzeń Prezydenta w zakresie działania MCUS;
7) przygotowywanie projektu regulaminu organizacyjnego MCUS oraz regulaminów organizacyjnych MCUS DPS;
8) prowadzenie dokumentacji regulującej prawo do dysponowania nieruchomością, będącą
w posiadaniu MCUS;
9) przygotowywanie umów w zakresie realizacji praktyk w MCUS, w porozumieniu
z komórkami organizacyjnymi;
10) przygotowywanie dokumentacji na potrzeby postępowań sądowych, procesowych lub nieprocesowych, w szczególności w zakresie stwierdzenia nabycia spadku na rzecz Gminy lub osób zobowiązanych, a także w zakresie stwierdzenia likwidacji niepodjętego depozytu;

11) przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych we współpracy z Inspektorem Ochrony Danych;
12) prowadzenie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej;
13) weryfikowanie i aktualizowanie informacji na stronę internetową MCUS oraz do Biuletynu Informacji Publicznej, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi;
14) współpraca z podmiotami współpracującymi z MCUS;
15) współpraca z pracownikami komórek organizacyjnych w zakresie realizowanych zadań,
a w szczególności ze specjalistą ds. projektów;
16) przejęcie obowiązków pracownika na stanowisku specjalisty ds. projektów w razie jego nieobecności
17) sporządzanie analiz i sprawozdań merytorycznych z zakresu realizowanych zadań;
18) realizacja innych zadań zleconych przez przełożonych;
19) archiwizowanie dokumentacji;
20) udział w zebraniach, spotkaniach i naradach zespołu, w tym sporządzanie raportów
z przebiegu spotkań;
21) organizowanie działań w zakresie promocji Projektu.

4. Warunki pracy na stanowisku:
1) stanowisko pracy wyposażone w komputer;
2) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
3) większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej;
4) zatrudnienie w ramach umowy o pracę.

5. Informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Za miesiąc kwiecień, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
2) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według załączonego wzoru,
3) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych – opatrzone własnoręcznym podpisem;
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – opatrzone własnoręcznym podpisem;

7. Dodatkowe dokumenty:
1) szczegółowe CV – opatrzone własnoręcznym podpisem,
2) list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem,
3) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
4) kserokopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu).
5) ewentualna kserokopia zaświadczenia o niepełnosprawności.

8. Forma zatrudnienia:
umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa.

9. Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 05.06.2025 r. (decyduje data wpływu do MCUS) w formie:

1) papierowej:
- za pośrednictwem poczty na adres korespondencyjny Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3; 54-131 Wrocław, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta zatrudnienia – MCUS.DKP.110-6/2025” lub
- w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, pok. 160 (sekretariat) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–15:00, w zamkniętej kopercie
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia – MCUS.DKP.110-6/2025”

2) elektronicznej:
-na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w tytule wiadomości proszę wprowadzić „Oferta zatrudnienia – MCUS.DKP.110-6/2025”.
- za pośrednictwem portalu e-PUAP (w wyszukiwarce urzędów należy wyszukać miasto Wrocław, następnie wybrać Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, w tytule pisma wprowadzić: „Oferta zatrudnienia – MCUS.DKP.110-6/2025”.

Na dokumentach należy złożyć jeden z trzech wymienionych podpisów:
podpis własnoręczny, kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany.
Dokumenty wymienione w punkcie 6 i 7 przesłane drogą elektroniczną, kandydat jest zobowiązany przedstawić w oryginale podczas przeprowadzanej rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych (MCUS) ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. prawnych i organizacyjnych,
zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1).

Podanie przez mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania”.
Zgłoszenia kandydatów niekompletne lub złożone po terminie nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej, na stronie internetowej MCUS, tj. www.mcus.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MCUS przy ul. Mącznej 3.
Niespełnienie któregokolwiek warunku wymienionego w „wymaganiach niezbędnych” oraz nie dołączenie któregokolwiek „wymaganego dokumentu” powoduje odrzucenie oferty.
Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. poniedziałek, 26 maj 2025 14:17 Konrad Karykowski